Subject: Kaasamiskutse Randvere külaplatsi projekteerimistingimuste eelnõule
From: "Enel Valli" <[email-masked]>
To: "Viimsi Vallavalitsus" <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Dec 2024 15:53:44 +0200

Tere

Edastan Teile ehitusseadustiku § 31 lõike 2 ja 4 kohaselt arvamuse
avaldamiseks projekteerimistingimuste eelnõu Randvere külas Randvere
külaplatsi kinnistule spordi- ja puhkerajatiste ala ehitusprojekti
koostamiseks.
Juhul kui Te ei ole oma seisukohta avaldanud Viimsi vallavalitsuse ehitus-
ja kommunaalosakonnale  <mailto:[email-masked]> [email-masked] 10
päeva jooksul, arvestame, et Teil vastuväiteid puuduvad.

Lugupidamisega

Enel Valli

ehitusteenistuse juhataja

ehitus- ja kommunaalosakond

Viimsi vallavalitsus

+372 602 8700

www.viimsi.ee <http://www.viimsi.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.